Zákaznický servis

Reklamácia a vrátenie tovaru

Reklamácie

 

Krok za krokom ako postupovať pri reklamácií:

Postup:

  • kupujúci je povinný reklamáciu nahlásiť u predávajúceho po zistení vady  zakúpeného tovaru a to na e-mail info@bonybon.sk,

 

    • reklamovaný tovar je kupujúci povinný spolu s dokladom o úhrade tovaru zaslať na adresu predávajúceho: Mombi s.r.o., 272, Vitanová 027 12
    • do zásielky priložte vyplnený formulár -  Reklamačný formulár_1.
      • Ak zistíte akúkoľvek chybu alebo poškodenie zakúpeného tovaru, nepokračujte s montážou. Kontaktujte, prosím, pracovníkov reklamačného oddelenia formou reklamačného formulára. 
    • V prípade zaslania reklamácie nám veľmi pomôže, ak vyznačíte chybný diel priamo do montážneho návodu a ten nám zašlete spolu s reklamáciou ako prílohu. Nezabudnite priložiť fotografie preukazujúce reklamovanú vadu a uvádzajte adresu, na ktorej sa reklamovaný tovar nachádza. Urýchli to celý proces vybavenia reklamácie.

Do 48 hodín od prevzatia skontrolujte zásielku od kuriéra. Ak je niečo poškodené, treba nás ihneď informovať.

Po odoslaní:

Po prijatí zásielky s tovarom, Vás budeme informovať mailom alebo telefonicky o ďalšom postupe. Reklamácia je spracovávaná v priebehu 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku. V prípade odôvodnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený na iný (plnohodnotný), a ak to nebude možné (napr. chýbajúci výrobok na sklade) – vrátime Vám hodnotu ceny výrobku. Reklamovaný výrobok posielate na vlastné náklady a zodpovednosť. Preto si zvoľte bezpečný spôsob dodania zásielky, napr. využite služby kuriéra alebo pošlite balík s potvrdením odoslania. Neposielajte nám zásielky na dobierku.

 

Prajete si viac informácií?
Napíšte nám, radi poradíme: info@bonybon.sk

 Stiahnite sem: Reklamačný formulár_1

Vrátenie/Výmena tovaru

 

Nesplnil tovar vaše očakávania? Alebo chcete vrátiť len časť zásielky? Nezúfajte, tovar nám môžete do 14 dní odo dňa doručenia vrátiť.

Ak si však prajete tovar vrátiť, postupujte nasledovne:

Pred odoslaním:

- poprosíme, ak je to možné, o vopred informovanie mailom
- zabaľte starostlivo nepoškodený a nepoužitý tovar, ktorý si prajete vrátiť alebo vymeniť

Nakoľko v zmysle § 10 ods. 4 zák. č. 102/2014 Z.z. spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, v prípade ak predávajúci zistí, že hodnota tovaru, ktorý kupujúci vrátil predávajúcemu pri odstúpení od zmluvy sa znížila nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, alebo že tovar, ktorý spotrebiteľ vrátil pri odstúpení od zmluvy, je poškodený zavinením spotrebiteľa, je predávajúci oprávnený uplatniť si po spotrebiteľovi nárok na náhradu škody.


- do zásielky priložte kópiu faktúry/daňového dokladu
- do zásielky priložte vyplnený formulár  Odstúpenie od zmluvy_sk SK a pošlite poštou alebo kuriérom na vlastné náklady na uvedenú adresu (bez dobierky), DOPORUČENE A BEZ DOBIERKY: 

Mombi s.r.o.
Nová 272
027 12 Vitanová

Dobierkové zásielky nepríjmame, pretože to nie je možné z účtovného hľadiska fakturácie a vrátenia penažných prostriedkov! Peňazné prostriedky Vám vrátime cez účet s vystaveným dobropisom.

Po odoslaní:
Tovar dôkladne prekontrolujeme a budeme vás informovať o ďalšom postupe.
Pri vrátení tovaru: vraciame peniaze najneskôr do 14 dní
Pri výmene tovaru: vás budeme informovať o dobe dodania. 

Pre viac informácií:
Napíšte nám, radi poradíme: info@bonybon.sk

Stiahnite sem: Odstúpenie od zmluvy_sk

Vrátenie/Výmena tovaru

Vrátenie tovaru / Výmena tovaru

Nesplnil tovar vaše očakávania? Alebo chcete vrátiť len časť zásielky? Nezúfajte, tovar nám môžete do 14 dní odo dňa doručenia vrátiť.  

Ak si však prajete tovar vrátiť, postupujte nasledovne:

Pred odoslaním:

- poprosíme, ak je to možné, o vopred informovanie mailom
- zabaľte nepoškodený a nepoužitý tovar, ktorý si prajete vrátiť alebo vymeniť
- do zásielky priložte kópiu faktúry
- do zásielky priložte vyplnený formulár  Odstúpenie od zmluvy a pošlite poštou alebo kuriérom na vlastné náklady na uvedenú adresu (bez dobierky), DOPORUČENE A BEZ DOBIERKY: 

Mombi s.r.o.
Nová 272
027 12 Vitanová

Dobierkové zásielky nepríjmame, pretože to nie je možné z účtovného hľadiska fakturácie a vrátenia penažných prostriedkov! Peňazné prostriedky Vám vrátime cez účet s vystaveným dobropisom.

Po odoslaní:
- po prijatí zásielky s vráteným alebo vymeneným tovarom, Vás budeme informovať (mailom alebo telefonicky). Tovar dôkladne prekontrolujeme a budeme vás informovať o ďalšom postupe.
Pri vrátení tovaru: vraciame peniaze najneskôr do 14 dní
Pri výmene tovaru: vás budeme informovať o dobe dodania. 

Pre viac informácií:
Napíšte nám, radi poradíme: info@bonybon.sk

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY - Spotrebiteľ môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý mu odovzdal predávajúci. Učiniť tak môže v lehote len do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.  FORMULÁR - Odstúpenie od zmluvy

Po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy je predávajúci povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. Na druhej strane, spotrebiteľ musí najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu.

 

Reklamácia tovaru

  • Tovar, ktorý sa nezhoduje s Vašou objednávkou či už farebne alebo akýmkoľvek iným spôsobom, prípadne je poškodený, vadný, nekompletný a chcete ho reklamovať, neskladajte ani do neho inak mechanicky nezasahujte!

Ak máte poškodený tovar: 

V prípade, že chcete tovar reklamovať: prosíme o detailné fotky balenia (vnútro krabice s poškodenou častou), vonkajšie balenie (poškodená krabica), a poškodený predmet + zaznačenie, ktorú časť máte poškodenú z návodu.

 

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie