Reklamácia a vrátenie tovaru

Vrátenie/Výmena tovaru 

 

Vrátenie VRÁTENIE

Nesplnil tovar vaše očakávania? Alebo chcete vrátiť len časť zásielky? Nezúfajte, tovar nám môžete do 14 dní odo dňa doručenia vrátiť.

Ak si však prajete tovar vrátiť, postupujte nasledovne:

Pred odoslaním:

1. Vyplňte a vytlačte si:  bonybon_formular_na_odstupenie

2. Uveďte tovar do pôvodného stavu. V tomto prípade vám vrátime plnú cenu tovaru. 

3. Tovar starostlivo zabaľte, aby ste predišli jeho poškodeniu počas prepravy. Ideálne ho zabaľte do pôvodného obalu. Nezabudnite pribaliť podpísané: 1.odstúpenie od kúpnej zmluvy + 2. doklad o kúpe tovaru faktúru/daňový doklad

Nakoľko v zmysle § 10 ods. 4 zák. č. 102/2014 Z.z. spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, v prípade ak predávajúci zistí, že hodnota tovaru, ktorý kupujúci vrátil predávajúcemu pri odstúpení od zmluvy sa znížila nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, alebo že tovar, ktorý spotrebiteľ vrátil pri odstúpení od zmluvy, je poškodený zavinením spotrebiteľa, je predávajúci oprávnený uplatniť si po spotrebiteľovi nárok na náhradu škody.

4. Tovar pošlite: kuriérom alebou poštou na vlastné náklady na uvedenú adresu: DOPORUČENE A BEZ DOBIERKY: 

Mombi s.r.o.
Nová 272
027 12 Vitanová

Poučenie spotrebiteľa o právach odstúpenia od zmluvy: bonybon_poucenie_o_odstupeni

Po odoslaní:
Tovar dôkladne prekontrolujeme a budeme vás informovať o ďalšom postupe.
Pri vrátení tovaru: vraciame peniaze najneskôr do 14 dní
Pri výmene tovaru: vás budeme informovať o dobe dodania. 

Pre viac informácií:
Napíšte nám, radi poradíme: info@bonybon.sk

Stiahnite sem: Odstúpenie od zmluvy

Výmena VÝMENA

1.Uveďte tovar do pôvodného stavu. 

2. Tovar pošlite: kuriérom alebou poštou na vlastné náklady na uvedenú adresu: DOPORUČENE A BEZ DOBIERKY: 

Mombi s.r.o.
Nová 272
027 12 Vitanová

Pre viac informácii nás prosím kontaktujte telefonicky alebo mailom: info@bonybon.sk

Reklamácia REKLAMÁCIA

1. Nezhoduje sa váš tovar s objednávkou?

Tovar, ktorý sa nezhoduje s Vašou objednávkou, farebne alebo akýmkoľvek iným spôsobom, prípadne je poškodený, vadný alebo nekompletný, neskladajte ani ho inak mechanicky neupravujte. Ak sa nedopatrením stalo, že Vám nebola dodaná kompletná objednávka (chýbajúca krabica, chýbajúci produkt, nesprávny produkt) alebo došlo k inej chybe (napr. jedna z krabíc je iného farebného prevedenia), bezodkladne nás kontaktujte na info@bonybon.sk a priložením potrebnej fotodokumentácie.

Vašemu prípadu sa budeme venovať v čo najkratšom možnom čase a situáciu riešiť.

2. Zistili ste, že je váš tovar poškodený pred montážou hneď po doručení?

Ak zistíte akúkoľvek chybu alebo poškodenie zakúpeného tovaru, nepokračujte s montážou. Kontaktujte, prosím nás na info@bonybon.sk. Vždy do 48 hodín od prevzatia zásielky, skontrolujte zásielku od kuriéra. Ak vo vnútri balíčka nájdete poškodený tovar, kontaktujte nás a my s vašou pomocou reklamáciu vybavíme.. Fotografie nám bezodkladne pošlite na e-mail info@bonybon.sk, aby sme mohli spísať reklamáciu. O ďalšom postupe vás potom budeme informovať.

Krok za krokom ako postupovať pri reklamácií:

Reklamovaný tovar:  

Pri zaslaní:

  • Výrobok starostlivo zabaľte, aby sa nepoškodil pri preprave.
  • Priložte do zásielky: 1: vyplnený reklamačný protokol doklad o kúpe výrobku - bonybon_reklamacny_protokol ktorý zároveň slúži ako záručný list. Veľmi nám pomôže, ak vyznačíte chybný diel priamo do montážneho návodu. Popis poruchy, prosím, čo najpresnejšie popíšte, o akú poruchu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým rýchlejšie a lepšie sa nám podarí reklamáciu vybaviť
  • Výrobok pošlite na adresu: Mombi s.r.o., 272, Vitanová 027 12. Tovar preposielame výrobcovi, vs. distribútorovi na posúdenie.                                                                    
  • Podrobnejšie informácie, ako riešiť reklamáciu, sa dozviete v reklamačnom poriadku.

Po odoslaní:

Po prijatí zásielky s tovarom, Vás budeme informovať mailom alebo telefonicky o ďalšom postupe. Reklamácia je spracovávaná v priebehu 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku. V prípade odôvodnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený na iný (plnohodnotný). Zvoľte si bezpečný spôsob dodania zásielky, napr. využite služby kuriéra alebo pošlite balík s potvrdením odoslania. Neposielajte nám zásielky na dobierku.

 

Prajete si viac informácií?
Napíšte nám, radi poradíme: info@bonybon.sk

Celý reklamačný poriadok nájdete sem: bonybon_reklamačný poriadok

Reklamačný protokol: bonybon_reklamacny_protokol