Reklamácie

Krok za krokom ako postupovať pri reklamácií:

Vždy sa snažíme výjsť zákazníkoví v ústrety, pretože chceme ponúkať naším zákazníkom výnimočné služby, ktoré len tak niekde nenájdu. Produkty, ktoré vyberáme sa nám osvedčili, pričom sú spoľahlivé a certifikované. 

Postup:

  • kupujúci je povinný reklamáciu nahlásiť u predávajúceho po zistení vady  zakúpeného tovaru a to na e-mail info@bonybon.sk,

  • reklamovaný tovar je kupujúci povinný spolu s dokladom o úhrade tovaru zaslať na adresu predávajúceho: Mgr. Adriána Vavreková, Hlavná 108, 027 12 Vitanová.
  • do zásielky priložte vyplnený formulár -  Reklamačný formulár.

Po odoslaní:

Po prijatí zásielky s tovarom, Vás budeme informovať mailom alebo telefonicky o ďalšom postupe. Reklamácia je spracovávaná v priebehu 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku. V prípade odôvodnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený na iný (plnohodnotný), a ak to nebude možné (napr. chýbajúci výrobok na sklade) – vrátime Vám hodnotu ceny výrobku. Reklamovaný výrobok posielate na vlastné náklady a zodpovednosť. Preto si zvoľte bezpečný spôsob dodania zásielky, napr. využite služby kuriéra alebo pošlite balík s potvrdením odoslania. Neposielajte nám zásielky na dobierku.

 

Prajete si viac informácií?
Napíšte nám, radi poradíme: info@bonybon.sk