Reklamácie

Krok za krokom ako postupovať pri reklamácií:

Vždy sa snažíme výjsť zákazníkoví v ústrety, pretože chceme ponúkať naším zákazníkom výnimočné služby, ktoré len tak niekde nenájdu. Produkty, ktoré vyberáme sa nám osvedčili, pričom sú spoľahlivé a certifikované. 

Postup:

  • kupujúci je povinný reklamáciu nahlásiť u predávajúceho po zistení vady  zakúpeného tovaru a to na e-mail info@bonybon.sk,

  • reklamovaný tovar je kupujúci povinný spolu s dokladom o úhrade tovaru zaslať na adresu predávajúceho: Mombi s.r.o., 272, Vitanová 027 12
  • do zásielky priložte vyplnený formulár -  Reklamačný formulár. Avšak aby naši zákazníci boli spokojní, zásielku nemusíte hneď posielať, po zhodnotení stavu vašej reklamácie, Vám budeme reagovať na reklamáciu.

Pozor, vždy do 48 hodín od prevzatia skontrolujte zásielku od kuriéra!!! Ak je niečo poškodené, treba nás ihneď informovať.

Po odoslaní:

Po prijatí zásielky s tovarom, Vás budeme informovať mailom alebo telefonicky o ďalšom postupe. Reklamácia je spracovávaná v priebehu 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku. V prípade odôvodnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený na iný (plnohodnotný), a ak to nebude možné (napr. chýbajúci výrobok na sklade) – vrátime Vám hodnotu ceny výrobku. Reklamovaný výrobok posielate na vlastné náklady a zodpovednosť. Preto si zvoľte bezpečný spôsob dodania zásielky, napr. využite služby kuriéra alebo pošlite balík s potvrdením odoslania. Neposielajte nám zásielky na dobierku.

 

Prajete si viac informácií?
Napíšte nám, radi poradíme: info@bonybon.sk

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie