Často sa nás pýtate

Budete ma o doručení informovať?

  • O doručení tovaru Vás budeme vopred informovať mailom, sms-správou a v deň doručenia Vám zavolá šofér.
  • Ak vám termín doručenia nevyhovuje, dohodnite si s nami alebo s kuriérom náhradný termín.

Kedy mi budete tovar doručovať?

    • Tovar skladom - odosielame do 48 hodín.
    • Tovar, ktorý nie je skladom - podľa uvedenej lehoty pri odosielaní. 

Stav objednávky? 

  • Stav objednávky - prosím napíšte na objednavky@bonybon.sk, do 48 hodín (v pracovných dňoch) Vám odpíšeme.

Platí zľavový kód na všetky produkty? 

Zľava neplatí na vybrané produkty a neposkytuje sa ani pri už zľavnenom a akciovom tovare.

Pri objednávke sú niektoré položky s inou dostupnosťou?

Ak máte pri objednávke niečo skladom, niečo na počkanie napr (1-3 týždne). Čakáme až na naskladnenie danných položiek a až potom odosielame. Ak by si zákazník želal inak, je potrebné si zavolať telefonicky a rátať potom s dvojitým poštovným. 

 

Stalo sa niečo nečakané a nevieš ako s tým poradiť?

Aké možnosti sú po prevzatí poškodenej zásielky 

Ak zásielka počas preberania javí výrazné známky poškodenia, nepreberajte ju. Ak zásielku prevezmete a po jej rozbalení zistíte, že tovar je poškodený, kontaktujete v prípade doručenia kuriérskou spoločnosťou náš zákaznícky servis. Oznámte túto udalosť uvedenú nižšie, najneskôr do 48 hodín od prevzatia zásielky.  Ak zistíte akúkoľvek chybu alebo poškodenie zakúpeného tovaru, nepokračujte s montážou. 

Zásielku je nutné uchovať v pôvodnom stave – vrátane obalov a výplní – a zhotoviť fotografie obalového materiálu, rozbitého predmetu, adresného štítku. Tieto fotografie nám bezodkladne pošlite na e-mail info@bonybon.sk, aby sme mohli spísať reklamáciu. O ďalšom postupe vás potom budeme informovať.

V prípade prijatého poškodeného tovaru máte 2 možnosti:

1. Odstúpiť od zmluvy v lehote 14 dní - tovar pošlite k nám na adresu (nezmontovaný, nepoužitý tovar)
2. Reklamovať tovar - vyplňte zápis o poškodení zásielky, resp. Tovar nemontujte a nepoužívajte.

    • výmena produktu za nový/iný
    • oprava produktu
    • zľava z ceny produktu ( v prípade, že nemôže predávajúci vykonať výmenu tovaru za iný)

Bez ohľadu na skutočnosť kde, kedy a ako sa zásielka poškodila, je e-shop povinný reklamáciu zásielky prijať a vybaviť v lehote 30 dní
V prípade uznanej reklamácie vám zašleme kuriéra na vašu adresu, kde vyzdvihne poškodený tovar a v nasledujúcich dňoch doručí nový tovar. Poškodený tovar v pôvodnom stave pripravte na vyzdvihnutie.

 

Prišiel mi balík ale vo vnútri je tovar, ktorý sme objednali

 - Navrhneme ti to byť nechal tovar, ktorý sme ti omylom poslali aj keď je drahší 

- Navrhnite kompenzáciu finančnej alebo v prípade zľavového kupónu na ďalší nákup.

- Navrhneme vám možnosť vrátenia zásielky - kuriér vyzdvihne balík u teba na adrese